Advertorial.MY

Adakah Anda Bercakap Bahasa Inggeris?

 

Saya mempunyai beberapa soalan untuk anda:

Bolehkah anda bertutur dalam Bahasa Inggeris?

Bolehkah anda membaca Bahasa Inggeris?

Adakah anda tahu SEBARANG bahasa asing yang lain selain daripada bahasa Inggeris?

Adakah anda ingin mendapat bayaran untuk menterjemahkan perkara-perkara mudah seperti e-mel ke dalam bahasa Inggeris, atau daripada bahasa Inggeris ke dalam bahasa anda?

Klik di sini --> Buat Duit Sebagai Translator

Jika anda menjawab YA kepada soalan-soalan ini, maka percaya atau tidak, itu adalah semua yang diperlukan untuk mula bekerja segera sebagai penterjemah dalam talian. 


Sudah tentu, anda memerlukan seseorang untuk menunjukkan kepada anda bagaimana untuk bermula dan membiarkan anda tahu siapa yang menyewa, tetapi apabila anda tahu apa yang perlu dilakukan, selebihnya adalah mudah!

Yang mana kita datang. Kami telah meletakkan bersama-sama panduan langkah demi langkah yang akan mengajar anda di mana untuk mendapatkan pekerjaan ini, bagaimana untuk mendapatkan mereka, berapa banyak wang anda perlu mengenakan dan banyak lagi! Kami benar-benar bekerja dengan beratus-ratus syarikat-syarikat yang mengupah penterjemah secara tetap ... dan kebanyakan mereka bekerja dari keselesaan rumah mereka sendiri!

Jika anda tidak mempunyai pengalaman sebagai seorang penterjemah, anda tidak perlu risau. Terdapat banyak peluang-peluang untuk orang ramai untuk mula sekarang juga. Kebanyakan penterjemah yang pendapatan atas dari $ 100,000 setahun, mendapat bermula dengan hanya melakukan pekerjaan terjemahan untuk beberapa syarikat di masa lapang mereka!

Klik di sini --> Buat Duit Sebagai Translator

Jika ini bunyi yang baik untuk anda, dan anda bersedia untuk cara yang LEGIT untuk membuat wang dalam talian, sila berikan ini cuba, anda tidak akan menyesal!
Adakah Anda Bercakap Bahasa Inggeris? 4.5 5 Syahmi Azhar Adakah anda ingin mendapat bayaran untuk menterjemahkan perkara-perkara mudah seperti e-mel ke dalam bahasa Inggeris, atau daripada bahasa Inggeris ke dalam bahasa anda? Saya mempunyai beberapa soalan untuk anda: Bolehkah anda bertutur dalam Bahasa Inggeris? Bolehkah anda membaca Bahasa Inggeris? Adakah an...


No comments:

Post a Comment