Advertorial.MY

Nak Belajar Jadi Translator?

 

Jika anda boleh bercakap Bahasa Inggeris, dan bahasa lain, anda sungguh bernasib baik! 

Terdapat beratus-ratus syarikat-syarikat sekarang mencari orang yang boleh bercakap dua bahasa. Ia tidak kira apa bahasa yang anda bercakap, selagi anda bercakap Bahasa Inggeris, dan sekurang-kurangnya satu bahasa lain, terdapat banyak peluang pekerjaan untuk anda yang ada. 

Klik di sini --> Belajar jadi Translator

Syarikat-syarikat besar seperti Coca Cola, Starbucks, dan lain-lain Disney mengupah penterjemah sepanjang masa! 

Sebaik sahaja anda mendaftar, kami akan menunjukkan anda bagaimana untuk bermula dalam 5 minit atau kurang ...walaupun anda tidak mempunyai pengalaman sebelum ini, anda masih boleh mula membuat wang segera! 

Anda akan dapat mencari sambilan, kontrak dan juga jawatan sepenuh masa. Kebanyakan daripada pekerjaan anda akan dapat untuk dilakukan dari rumah, atau mana-mana sahaja anda mempunyai sambungan internet di. 

Anda boleh dibayar oleh paypal, cek atau deposit bank, biasanya sebaik sahaja kerja selesai! 

Klik di sini --> Belajar jadi Translator
Nak Belajar Jadi Translator? 4.5 5 Syahmi Azhar Terdapat beratus-ratus syarikat-syarikat sekarang mencari orang yang boleh bercakap dua bahasa. Ia tidak kira apa bahasa yang anda bercakap, selagi anda bercakap Bahasa Inggeris, dan sekurang-kurangnya satu bahasa lain, terdapat banyak peluang pekerjaan untuk anda yang ada. Jika anda boleh bercakap Bahasa Inggeris, dan bahasa lain, anda sungguh bernasib baik!  Terdapat beratus-ratus syarikat-syarikat sekara...


No comments:

Post a Comment