Advertorial.MY

Betul Ke Ada Pekerjaan Dari Rumah?

 

Saya faham jika anda kurang yakin samada benar atau tidak wujub pekerjaan dari rumah kerana banyak tawaran kerja di rumah dan akhirnya anda di sajikan dengan skim atau program perniagaan.

Untuk mendapat kerja di rumah yang sebenar, anda perlu tahu di mana untuk mencari peluang tersebut. Memang ada banyak peluang pekerjaan di rumah tapi kebanyakan adalah perniagaan di rumah bukan pekerjaan di rumah.


Betul Ke Ada Pekerjaan Dari Rumah









Walaupun kedua - dua jenis ini boleh di lakukan di rumah tetapi mempunyai maksud yang berbeza.

Perniagaan di rumah - Sebarang jenis program yang anda sertai dan memerlukan anda membuat promosi atau mencari pelangan atau downline adalah sejenis perniagaan di rumah. Pendapatan anda di jana hasil daripada pembelian atau penyertaan pelangan atau downline baru.

Pekerjaan di rumah - Anda di bayar untuk bekerja menyiapkan tugasan atau kerja yang di beri oleh majikan. Sama ada majikan itu mendapat untung atau tidak dalam perniagaan mereka itu bukan masalah anda. Gaji di bayar oleh mereka kepada anda untuk menyiapkan tugasan atau kerja tertentu.

Kami di Jobdirumah.com tidak menjual atau menawarkan program perniagaan kepada anda. Kami sediakan latihan asas dan jalan yang betul kearah mendapatkan kerja di rumah yang sebenar.

Kerja di mana anda di bayar untuk menyiapkan tugasan atau kerja yang di perlukan oleh majikan bukan membantu mereka mendapatkan pelangan.

Login ke akaun untuk mengikuti latihan asas dan melihat senarai kekosongan tugasan terkini --> Kerja dari Rumah 
Betul Ke Ada Pekerjaan Dari Rumah? 4.5 5 Syahmi Azhar Kami faham jika anda kurang yakin samada benar atau tidak wujub pekerjaan dari rumah kerana banyak tawaran kerja di rumah dan akhirnya anda di sajikan dengan skim atau program perniagaan. Saya faham jika anda kurang yakin samada benar atau tidak wujub  pekerjaan dari rumah kerana banyak tawaran kerja di rumah dan akhirnya an...