Advertorial.MY

Permintaan Terhadap Pekerja Dari Rumah

 

Di luar sana terdapat banyak syarikat yang memerlukan pekerja sambilan dari rumah untuk menyelesaikan lambakan kerja - kerja.

Antara sebab kenapa syarikat mengaji pekerja di rumah adalah kerana ia lebih kos efektif berbanding mengaji pekerja tetap.


Permintaan Terhadap Pekerja Dari Rumah

Mengaji pekerja tetap memerlukan syarikat menyediakan peralatan pejabat serta faedah lain untuk pekerja seperti cuti sakit, epf, socso dan lain - lain.

Selain itu, syarikat mempunyai lebih banyak pilihan untuk mengaji pekerja yang berbakat dan berkualiti tanpa perlu risau had sempadan.

Oleh kerana kebanyakan kerja - kerja pejabat mengunakan komputer, syarikat dapat mengaji pekerja dari seluruh dunia dan berhubung melalui internet dengan cepat dan pantas.

Pekerja dari rumah hanya perlu siapkan tugasan yang di beri dan email kepada majikan setelah tugasan selesai.

Ia adalah situasi WIN-WIN di mana syarikat dapat menjimatkan kos serta mengaji pekerja yang berkualiti dan pekerja di rumah ada banyak pilihan pekerjaan tanpa hanya satu syarikat sahaja.

Selain itu, pekerja di rumah mempunyai boleh mengatur masa bekerja mereka sendiri dan meluangkan lebih masa bersama keluarga.

Login ke akaun untuk mengikuti latihan asas dan melihat senarai kekosongan tugasan terkini --> Kerja dari Rumah
Permintaan Terhadap Pekerja Dari Rumah 4.5 5 Syahmi Azhar Di luar sana terdapat banyak syarikat yang memerlukan pekerja sambilan dari rumah untuk menyelesaikan lambakan kerja - kerja. Di luar sana terdapat banyak syarikat yang memerlukan pekerja sambilan dari rumah untuk menyelesaikan lambakan kerja - kerja. Antara sebab...